dinsdag 8 november 2011

Voor de gezelligheid!

Ik ben zo'n beetje de ergste huismus die je je maar voor kunt stellen. Echt met geen stok de deur uit te krijgen!
Nou ja, er moet natuurlijk wel gewerkt worden en boodschappen doen ontkom je ook niet aan, maar als het even niet hoeft blijf ik heerlijk thuis!!
Ik heb er dan ook helemaal geen problemen mee dat het al weer zo vroeg donker is, ik vind het juist gezellig.

Wat ik ook zo vreeeeeeselijk gezellig vind zijn lapjesdekens, daar wil ik er echt nog es een van maken.
En kussens!
Hoe meer, hoe liever en in alle varianten, gehaakt, gebreid of van stof, ik vind ze allemaal even leuk.
Gezellig, knus, heerlijk om in weg te kruipen op de bank met een goed boek en een lekkere beker chocolademelk binnen handbereik!
Ik heb ze gevonden op de website van Allison Harris. Zij geeft gratis het patroon weg van haar Sprocket Pillows en ik vind ze geweldig.
Lekker kneuterig en oergezellig!




En alsof dat nog niet genoeg is geeft ze ook nog een gratis tutorial over hoe je ze moet maken!
Zo kom je op een leuke manier van je overgebleven lapjes af.
Trouwens ook heel leuk als Sinterklaas of Kerst cadeau!
http://www.cluckclucksew.com/



1 opmerking:

  1. O,die zijn leuk,Dorien,ik ga gelijk even kijken en wat dat huismus betreft ik ben net zo erg,hoor, ik vind dat vroege donker ook weer heerlijk alleen mag het van mij wel vroeg licht zijn 's ochtends want ik ben absoluut geen ochtendmens en als het dan nog donker is ook dan kruip ik het liefst nog even onder mijn dekbedje.Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen