woensdag 9 november 2011

De grote uitdaging!

Aangestoken door Arne en Carlos is half  Nederland op dit moment kerstballen aan het breien.
Ik vind ze heel leuk maar ben niet zo'n breister dus ga me er nog niet aan wagen!
Mocht jij nou zover zijn dat je genoeg ballen hebt om je hele boom mee vol te hangen en zit je te springen om een lekker nieuw brei project, dan heb ik hier toch een fantastisch idee voor je!!  Wie durft....................




Mocht dit nou iets te hoog gegrepen zijn, kun je ook wat kleiner beginnen hoor.
Hoe vind je deze voetenbank? Prachtig hè?




Als je na de feestdagen gaat beginnen is ie volgende Kerst wel klaar! Staat vast geweldig naast een kerstboom vol met gebreide ballen!

Gezien op  http://www.etsy.com/ 
Gemaakt door Lynn Garrett uit Zuid Afrika.
De naam van haar shop is Biscuit Scout.

9 opmerkingen:

  1. Super,ik zag laatst zo'n stoel met allemaal granny's die was ook zo gaaf.Ik waag mij ook niet aan de gebreide ballen,hoor ik heb er een aantal gehaakt ook leuk toch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hè die gehaakte stoelhoes. Maar om daar nu zelf aan te beginnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig zeg !
    Veeeeeeeeel leuker dan gebreide kerstballen als je het mij vraagt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is that a life size chair with a knitted cover? I have not seen anything like that before! It must take some washing, I think that would be the difficult part and of course my cat Angus would love to get his claws into the wool! A very interesting post Dorien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic, don't doubt my pups would chew it up though, sigh, it's a nice idea! xox Corrine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hej Doerien, ik dacht even dat het miniatuur was, maar niet dus. Het ziet er heel leuk uit, maar wat zal dat zwaar breien zijn.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen