woensdag 23 november 2011

Geen bloemetje op Woensdag.............

We kennen allemaal wel het begrip  Bloemetje op Woensdag.
Nou, ik heb vandaag in plaats van een bloemetje een gigantische blauwe plek op woensdag!! Een kadootje van mijn Fysiotherapeut! Ik moet er voor alle duidelijkheid wel even bij zeggen dat ik al heel snel een blauwe plek krijg hoor, maar deze is kolossaal! Dat wil zeggen, zo'n beetje mijn hele bovenarm is paars uitgeslagen!!
Als je niet beter wist zou je denken dat ik mishandeld ben.


 


Het zit namelijk zo, een week of 3 geleden heb ik jacht gemaakt op een vreselijk irritante MUG!!!!!!
Ik was dat ding zo zat dat ik een handdoek uit de kast griste, uithaalde en een mep gaf waar een volleybalspeler jaloers op zou zijn. Vervolgens vloog ik zelf bijna tegen het plafond van de pijn. Het zweet brak me aan alle kanten uit en ik kon nog net de eerste de beste stoel grijpen. Maar goed, van die mug had ik in ieder geval geen last meer!
Nu blijkt dus dat mijn arm bij deze ongelukkige actie uit de kom is geschoten. Ik moest van alle ellende naar de fysiotherapie. Daar ga ik nu al twee weken braaf 2x in de week naar toe. Er wordt daar hard gewerkt om mijn arm weer in fatsoen te krijgen, maar dat is echt een pijnlijke geschiedenis zal ik je zeggen! Mijn arme schouder is al 2 weekenden op rij ingetaped geweest om de boel een beetje bij elkaar te houden. 
Hij is al zeker 2 weken voornamelijk blauw van kleur. AU!! 
Gisteren heeft mijn fysiotherapeut extra z'n best gedaan,
ik ging bijna door de grond en kon em wel een lel verkopen!! Hij deed me gruwelijk zeer. Maar ja wat moet, dat moet!
Ik heb er vannacht gewoon rottig van geslapen! Wat een ellende, ik heb er zo langzamerhand echt schoon genoeg van. Dus dames, pas op als je op muggenjacht gaat, het kan heel vervelend aflopen!

5 opmerkingen:

  1. Ach,Dorien wat een ellende en hoe kom je er op om in plaats van een bloemetje een blauwe plek te tonen,ik moest er wel om lachen maar voor jou is het minder leuk,hopelijk is het leed gauw geleden en troost je met de gedachten dat ik ook al maanden 2x per week braaf naar de fysio hobbel.Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je reactie op mijn blog. Ziet er pijnlijk uit.Beterschap!!
    ben je volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjeempie, wat een verhaal! En dat van een muggejacht....hoe kom je erop...of NU beter gezegd...hoe kom je er weer vanaf....Je schouder uit de kom...dat was zeker een GIGANTISCHE lel zeg...

    Lijkt me idd enorm pijnlijk...En wat duurt dat lang zeg, het weer "in fatsoen" krijgen...Ik hoop voor je dat die superpijnlijke aktie van laatst van je fysio wel zijn (en goede graag!) vruchten afwerpt...

    De kleuren van mijn poncho zien er beter uit als die kleuren op jouw bovenarm hihi -sorry-..

    Welnu, veel beterschapjes met je schouder! :)

    groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jemig Door, da's niet mis zeg! Je weet het toch: sporten zit niet in onze genen! Badminton -en tennisbewegingen niet uitgezonderd.....
    Beterschap en niemeerdoen dus!
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen