woensdag 5 oktober 2011



O jee, tref ik het even, my life in the spotlights!!!
Met dank aan de meiden van Breien en Beppen.
Sorry hoor, maar ik had nog nooit van taggen gehoord!
Ik heb begrepen dat ik jullie 10 dingen over mezelf moet gaan vertellen die nu nog strikt geheim zijn!!
Nou, zijn jullie er klaar voor?? Daar gaan we dan....

Weten jullie

1.   dat Janine, van Breien en Beppen, mijn jongste zusje is
2.   dat ik haar oudste zus ben
3.   dat ik 2 zonen en 1 dochter heb, waarvan de jongste zoon en de dochter een tweeling zijn
4.   dat ik 3 dagen in de week de administratie en de boekhouding van een bedrijf voor mijn rekening neem
5.   dat ik al 21 jaar bij datzelfde bedrijf werk
6    dat ik heel erg kan genieten van onze prachtige natuur
7.   dat het mijn grote droom is om in zo'n schattig rietgedekt boerderijtje te wonen
8.   dat oranje en groen mijn lievelingskleuren zijn
9.   dat ik gek ben op chocolade
10. dat ik niet meer zonder mijn leesbril kan

Ja en nu komt het! Ik mag het stokje door gaan geven.
Dames, jullie zijn niets verplicht hoor!
Het is leuk als je meedoet maar als je er niets voor voelt is het ook goed.

De eer is aan

Elizabeth  van  http://www.alles-vanellis.blogspot.com/
Marjon    van  http://www.omapopje.blogspot.com/
Margot    van  http://www.handmadebymargaretha.blogspot.com/

Nou ladies, succes!

1 opmerking:

  1. bedankt voor de tag, een hele eer! alleen heb ik ooit besloten toen ik mijn blog begon om niet mee te doen met awards en tags en daar sta ik nog steeds achter, ik hoop dat je dat niet erg vind...... gr Margot

    BeantwoordenVerwijderen