zondag 21 augustus 2011

Lekker Vintage!

Ik ben al een tijdje oude foto's en plaatjes aan het verzamelen om in mijn collages te verwerken.
Eigenlijk alles wat ik tegenkom waarvan ik denk dat ik het wel eens zou kunnen gebruiken heb ik op mijn computer opgeslagen.
Ondertussen heb ik al behoorlijk wat verzameld!
Het zijn voor zover ik weet allemaal afbeeldingen die je vrij mag gebruiken voor je werkstukjes.
Ik heb begrepen dat je ze niet in collagesheets mag verwerken en op internet te koop aanbieden.
Omdat mijn verzameling al behoorlijk groot is geworden had ik bedacht dat het vast wel wat zou zijn om er zo af en toe es een aantal op mijn blog te zetten.
Inclusief wat oude familiefoto's die heel erg de moeite waard zijn!
Wie weet, misschien zit er wel iets van je gading bij.
Dus....... opslaan en afdrukken maar!
Doe er iets leuks mee.

 
Bewitched!!
Oude traditionele kleding uit Wales
Leuk voor Halloween

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten