woensdag 31 oktober 2012

31 Oktober..............




All Hallows Eve oftewel Allerheiligenavond.

Halloween met z'n verkleedpartijen en griezelfeestjes is zelfs in ons eigen landje helemaal in.
Er zijn al de nodige plaatsen waar kinderen vanavond langs de deuren gaan voor een Trick or Treat!

In attractiepark Walibi Flevo is in de maand Oktober ieder weekend een echte Fright Night.
Verboden voor kinderen tot 16 jaar!
Het is er donker, luguber, angstaanjagend en doodeng!!!  
Acteurs die in de huid kruipen van griezels en die ervan genieten om je de stuipen op het lijf te jagen.
Mij zie je er niet hoor, ik wil er voor geen prijs rondlopen!
Goed om nachtmerries van te krijgen.

Een van die griezels is mijn eigen neefje van 20.
Je ziet hem zeker niet over het hoofd! Met z'n lengte van 2 meter 15 vertolkt hij met verve de rol van Kerstman, een vreselijke engerd wel te verstaan.
Als echte Creepy Santa heeft ie de tijd van z'n leven!!


 


Wil je nou weten wat de betekenis is van Halloween en waar het zijn oorsprong vind dan kun je hier je licht opsteken.

Happy Halloween!!

2 opmerkingen:

  1. Oeoeo, hij is echt "creepy, ja !!! Jij een leuke Halloween gewenst!! Ik heb liever Sint Maarten met z'n lampionnen. :o)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vreselijk eng, in deze hoedanigheid kom ik 'm liever niet tegen ;)
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen