woensdag 28 september 2011

Herfst sfeer

Wat is het mooi weer he?
Na de natte zomer is dit een kadootje, vind je niet?
Dit prachtige nazomer weer is ongetwijfeld booming business voor de tuincentra.
Daar heb ik vanmorgen ook mijn bijdrage aan geleverd!
Ik kon het niet laten en ben es lekker rond gaan snuffelen.
Tsja, en wie wat bewaard die heeft wat!
Voor mijn verjaardag (in April notabene) had ik kadobonnen gekregen en die had ik nog liggen. Maar vandaag heb ik daar gretig gebruik van gemaakt.
De afgelopen dagen heb ik namelijk de nodige uurtjes in mijn achtertuin doorgebracht. Niet om lekker te luieren in het zonnetje maar ik moest dringend aan de slag.
Dat was hard nodig want aan onderhoud had ik al een poosje niet veel meer gedaan.
De boel was behoorlijk verwilderd en het zag er echt niet uit. Maar een flinke opruimbeurt op zijn tijd doet wonderen dus, handen uit de mouwen en weg met de troep.
Het is er weer van opgeknapt maar het was wel een beetje kaal. Een fleurig accentje was hard nodig vond ik.
Uit de schuur een paar rieten manden te voorschijn gehaald en gevuld met wat heideplantjes, klimop en pompoentjes en het herfst sfeertje is compleet!

                                              





Niet alleen buiten trouwens want in de woonkamer heb ik ook gelijk maar een mooi herfstboeket neergezet.








Zo, dat staat gelijk weer een stuk gezelliger!

1 opmerking:

  1. Ziet er goed uit Door! Ik heb zelf ook de herfstkriebels. Lekker hè?
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen