donderdag 22 september 2011

Engeland

Het is nou eenmaal zo. Ik heb een vreselijk zwak voor Engeland. Ik roep wel eens dat ik in het verkeerde land geboren ben. Ik zou er zo willen wonen.
Wat een prachtig land. Incredible mooie natuur en dan al die breathtaking vieuws. I like de Britse humor, de High Teas, Countrylife, Cottages, Antiques, Traditions, de prachtige Kastelen en de statige Manors. Je weet wel, everything typically British! Ooit heb ik via the National Trust een very pretty little cottage gehuurd, Ivy's Cottage.


Is het geen plaatje?

Het ligt in the tiny little hamlet of Selworthy Green in Somerset. Schilderachtig gewoon en helemaal verscholen in het groen. Het leek wel een huisje uit een sprookjesboek.
Zou zo het decor kunnen zijn van een of andere televisieserie of kostuumdrama! 
See for yourself......





Onze naaste neighbours waren de gelukkige eigenaars
van The Periwinkle Teagarden, ook al zo'n plaatje..........



Mrs. Periwinkle kon geweldige taarten bakken.
Ze maakte al haar delicious cakes herself en dat kon ze!
Haar gebak was zo lekker dat we every morning bij haar op de coffee gingen om iedere dag weer een different stuk van haar cakes te proeven.
Loads of calorieen of course, maar onweerstaanbaar.
Haar Carrotcake was definitely de allerlekkerste die ik ooit heb geproefd!





1 opmerking:

  1. prachtig....ik deel je mening....ben ook helemaal verkocht aan engeland en aan de cotswolds...wij gaan verschillende keren per jaar daar rondtrekken....en waarschijnlijk zullen we daar onze oude dag doorbrengen....dat is toch onze planning.

    grts ilse

    BeantwoordenVerwijderen