vrijdag 14 september 2012

Voor een creatief weekend

Wel eens gehoord van The Graphics Fairy??
Misschien bij veel van jullie al wel bekend maar wie daar nog nooit heeft rondgesnuffeld moet dat zeker eens gaan doen, je raakt er niet uitgekeken!
Hier vind je meer dan 3000 vintage afbeeldingen die je voor onnoemelijk veel projecten kunt gebruiken en er is altijd wel iets van je gading bij, met de nodige uitleg en voorbeelden over hoe je de afbeeldingen kunt verwerken.

Je kunt er leuke plaatjes vinden voor kaarten of scrapbook maar ook voor labeltjes en etiketten voor glazen potjes of flesjes.




Maar ook prachtige vintage afbeeldingen die je kunt gebruiken voor woondecoratie.
Bijvoorbeeld deze




Errug leuk voor op een kussen.
Als je dit in een woonwinkel moet kopen ben je een kapitaal kwijt!





Je kunt em ook gebruiken om je nieuwe aanwinsten van de rommelmarkt of kringloop een facelift te geven!


   
                                            
Het duurt nog wel even voor de feestdagen er zijn dus tijd genoeg om zelf wat kadootjes te maken.
Je vind hier inspiratie en uitleg genoeg!!

Ik vond deze bestekhouder ook wel erg leuk.
Om je Kerstdiner een extra feestelijk tintje te geven!




Hier wordt uitgelegd hoe je zo'n leuke bestekhouder maakt.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn en creatief weekend.
Maak er wat moois van!



2 opmerkingen:

  1. Leuk Dorien bedankt voor de tip ik heb het gelijk opgeslagen. O, stom bedenk ik mij nu, ik had het ook kunnen pinnen, nou ja maakt niet uit!!Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen